Marketing Plan

People analyzing marketing plan

To marketing plan επιτρέπει σε μια επιχείρηση να έχει μια ολοκληρωμένη εικόνα για την υπάρχουσα κατάσταση αλλά και τη μελλοντική πορεία της, προσδιορίζοντας όλες εκείνες τις ενέργειες marketing που πρέπει να γίνουν, προκειμένου να επιτευχθούν οι στόχοι της. Ταυτόχρονα με τη χρησιμότητά του στη μελλοντική πορεία της επιχείρησης, αποτελεί μέσο επικοινωνίας των στελεχών, διαμορφώνοντας κοινούς στόχους προς τους οποίους θα κινηθεί η επιχείρηση και θα εκπληρώσει τα επιθυμητά αποτελέσματα.

PlanTech, αναγνωρίζοντας ότι τα marketing plans αποτελούν μια από τις πλέον απαραίτητες επιχειρησιακές διαδικασίες για κάθε υπάρχουσα και νέα επιχείρηση, αναλαμβάνει την υλοποίηση σχεδίων marketing.

Η δομή του σχεδίου marketing περιλαμβάνει τα εξής

Ανάλυση εσωτερικού περιβάλλοντος

Ανάλυση εξωτερικού περιβάλλοντος

Ανάλυση SWOT

Καθορισμό στόχων και χάραξη στρατηγικών marketing

Πρόγραμμα δράσης

Υλοποίηση - Παρακολούθηση - Αναθεώρηση του προγράμματος δράσης